loading...
کانون فرهنگی هنری محبان الحسین درزاب
درزاب بازدید : 28 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

اعلام اسامی نهایی نامزدهای احراز صلاحیت شده ریاست جمهوری

وزارت کشور اسامی نهایی نامزدهای احراز صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان را اعلام کرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس وزارت کشور با انتشار بیانیه ای اعلام کرد در اجرای ماده 60 قانون انتخابات ریاست جمهوری اسامی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران که صلاحیت آنان مورد تایید شورای  محترم نگهبان قرار گرفته است به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر اعلام می‌شود:

1- سعید جلیلی

2- غلامعلی حداد عادل

3- محسن رضایی

4- حسن روحانی

5- محمدرضا عارف

6- محمد غرضی

7- محمدباقر قالیباف

8- علی اکبر ولایتی

درزاب بازدید : 18 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در دومین بازخوانی بیانات رهبر انقلاب در باب شوراهای اسلامی شهر و روستا، به «وظایف شوراها» در سخنان ایشان می‌پردازد:
  مهمترين توصيه‌ى اينجانب اولاً مربوط به سياست‌ها و برنامه‌هاى كارى شما و سپس درباره‌ى گزينش مديريت شهر و روستا است. تسهيل زندگى مردم در كارهايى كه به شهرداريها مربوط است، برطرف كردن معضلات شهر و روستا، سالم‌سازى محيط زيست، حفظ اصالت اسلامى و ملى در ساخت و سازها، استقرار بخشيدن به جو اسلامى و فرهنگىِ سالم، پرداختن به نيازهاى فورى‌تر در عين اهتمام به كارهاى زيربنايى، اولويت دادن به مناطق مستضعف‌نشين، تأثيرناپذيرى از نفوذ ثروتمندان و جاذبه‌ى ثروت، رعايت دقيق قوانين و عدم تخطى از آن با حيله‌هاى شبه قانونى، رعايت ويژه‌ى محرومان، آلوده نشدن به اسراف و هدر ندادن بيت‌المال با تجملات زائد و سفرها و مراسم غيرلازم، و در يك كلمه رعايت تقوا و تدبير و پشتكار، و بهره‌گيرى از دانش و تجربه، مواد عمده‌ى توصيه‌ى نخست اينجانب است.

http://farsi.khamenei.ir/package?id=22298&news_id=22357

درزاب بازدید : 25 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

حضرت امام خامنه‌ای تبيين كردند؛
ويژگی‌های ضروری برای رئيس‌جمهور آينده

گروه سياسی: كشور و ملت بزرگ و مقاوم ايران به رئيس‌جمهوری نياز دارد كه در عرصه بين‌المللی و در مقابل استكبار، نترس و شجاع، و در عرصه داخلی نيز صاحب برنامه، حكمت، تدبير، معتقد به اقتصاد مقاومتی، دارای تهذيب اخلاقی، به‌ دور از حاشيه‌سازی و تشويش‌آفرينی و دارای شعارهای منطقی و منطبق با واقعيت باشد.


درزاب بازدید : 26 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بسم‌اللّه‌الرّحمن‌الرّحيم‌

خوشامد عرض ميكنم به همه‌ى برادران و خواهران عزيز؛ امانتداران امانت بزرگ و ارزشمند ملى و اسلامى. هر كدام كه در هر بخشى از اين مجموعه‌ى بزرگ قرار داريد، به نوبه‌ى خود، كار مهم، اساسى، مؤثر، باارزش و ان‌شاءاللّه ماندگارى را بر عهده خواهيد داشت و عمل خواهيد كرد؛ چه شوراى محترم نگهبان و مجموعه‌ى نظارتىِ مرتبط با اين شورا، چه وزارت محترم كشور و مجموعه‌هاى مردمى و دولتىِ عظيمى كه وابسته‌ى به اين تشكيلات هستند، چه مسئولان حفظ فضاى امن و سالم انتخاباتى؛ مثل نيروى انتظامى و ديگران.

منبع:http://www.leader.ir/langs/fa/index.php?p=bayanat&id=10604

درزاب بازدید : 22 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ستاد انتخابات اعلام كرد:

آغاز ثبت‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری از 17 اردیبهشت؛ شرایط نامزدی

ایران > انتخابات- همشهری آنلاین:
ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از فردا (سه‌شنبه) مورخ 17 اردیبهشت 1392 تا روز شنبه 21 اردیبهشت 1392، به مدت پنج روز از ساعت 8 الی 18 در محل وزارت کشور انجام می‌پذیرد.
درزاب بازدید : 21 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

 به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد دانشجو رییس دانشگاه آزاد اسلامی در ديدار نوروزي خود با بسيجيان اين دانشگاه با تأكيد بر جايگاه والا و برجسته بسيج در كشور، اظهار داشت: هر جا بسیج، انحراف و یا دشمنی با نظام و اسلام ببیند برخورد مي كند و از نظام جمهوري اسلامي ايران و مسوولین آن دفاع می کند.

منبع: http://www.yjc.ir

درزاب بازدید : 24 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در فاصله باقیمانده تا آغاز یازدهمین انتخابات ریاست‌ جمهوری ، تب حضور شخصیت‌های سیاسی برای تصدی بالاترین پست اجرایی کشور بالا گرفته است.جستاری در حرف‌ها و مواضع طرح شده از سوی نامزدهای قطعی و بالقوه نشان می‌دهد که بسیاری از آنها گفتمان خود برای حضور در انتخابات را معین کرده‌اند.

به گزارش ناب نیوز به نقل از مشرق،انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری که در ۲۴ خرداد ماه سال ۹۱ برگزار خواهد شد را باید یکی از مهمترین فرازهای انقلاب اسلامی ایران به حساب آورد. در حال حاضر بخش عمده ای از فضای سیاسی و رسانه ای کشور تحت الشعاع این رخداد مهم قرار گرفته است و روزانه شاهد انتشار اخبار، گزارش ها و تحلیل های مختلفی درباره آخرین صف بندی های سیاسی ، ائتلاف ها و رایزنی ها هستیم.جستاری در حرف‌ها و مواضع طرح شده از سوی تعدادی از نامزدهای قطعی و بالقوه انتخابات آتی نشان می‌دهد که بسیاری از آنها گفتمان خود برای حضور در انتخابات را معین کرده‌اند.

در میان شخصیت های مطرح شده برای نامزدی، تنها برخی در آرزوی کرسی نرم ریاست‎جمهوری هستند؛ اما برخی دیگر آمده‎اند تا به بهانه کاندیداتوری نام خود را دوباره مطرح کنند و به زندگی سیاسی خود رونق ببخشند و برخی دیگر نیز همین تریبون‎‎های رسانه‎ای و گفت‎وگو با رسانه‎‎های مختلف برایشان کافی است تا بتوانند نظرات خود را به گوش مردم برسانند

در ادامه نام کاندیداهای مطرح شده در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را همراه سوابق و آخرین اظهارنظرهای انتخاباتی خود مشاهده می کنید.

درزاب بازدید : 16 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
معاون امور خانواده مرکز زنان:
 

حضرت فاطمه(س) بهترین الگو در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی

سال جاری با ولادت و شهادت حضرت فاطمه (س) آغاز شد. ایشان در همه عرصه‌ها از جمله حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی الگو هستند.

 
درزاب بازدید : 20 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نقد و تحليل

 

داود ميرزايي مقدم

 

مقدمه

در شرايط کنوني کشور عزيزمان، در فضايي که هر روز فتنه‌اي جديد رخ مي‌نمايد داشتن چراغي درخشان و بدون زنگار براي پيدا کردن راه درست، ضروري است و چه راهي بهتر و روشن‌تر از خط سيري که رهبر معظم انقلاب اسلامي (روحي فدا) نمايان نموده‌اند. براي درک صحيح از اين راه درخشان به نظر مي‌رسد بايد دنبال رهنمودهاي گهربار و معظم له دربارة بصيرت باشيم. از اين رو عنوان مقاله را «بصيرت از ديدگاه مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي)» ناميده‌ايم.

 

درزاب بازدید : 19 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

گفتاری در باب رابطه عرفان و تاریخ

از آنجا که حق تعالی در مصحف شریف می فرماید "به هر طرف رو کنید جلوه خدا را در آن می بینید" در واقع جهان با همه موجودات و مقتضیات و مسائلش به مثابه یک سلسله آیات الهی می باشند. از اینرو دلالت بر یک سلسله حقایق ملکوتی و غیبی دارند. هر چند برخی از این آیات جنبه هایی کفرآلود و یا فسادانگیز داشته باشند و یابه عبارت دیگر تحقق آنها در جهان و تاریخ بشری همراه با ظهور یک سلسله حوادث دردناک و ناگوار و توام با انواع خونریزی و یا ظلم و تجاوزات هولناک باشد تا بدانجا که در نظر بسیاری از افراد آدمی و حتی عده ای از متفکران عمیق جهان بشری وقوع این حوادث، خلاف مصلحت و سعادت آدمی توهم شود. اما علیرغم این صورت وهم انگیز امروزه می بایست در ماهیت و حقیقت این کفر به نحو جدی و عمیقتری اندیشید تا در این برهه حساس از تاریخ بشری به فهم بنیادین و ژرف دین نائل آمد. در زمانه ما این کفر پیشرفته و مترقی در واقع جلوه هایی از آیات و مظاهر قهری و عدمی حق که علیرغم ظاهر کفر آمیز خود دربردارنده یک سلسله حقایق بزرگ الهی - انسانی است می باشد. اصولا از نظر دین مبین اسلام خلقت شیطان و دادن مهلت به او تا قیامت از سوی پروردگار، جهت اضلال افراد آدمی ناظر و بر اساس تحقق همین سلسله حقایق و مصالح ربوبی بوده است.

منبع:http://www.hawzah.net/fa/magazine/magart/130/4334/28404

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدامیک از افراد زیر را به عنوان شورای روستا انتخاب خواهید کرد؟سه نفر را انتخاب نمایید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 113
  • بازدید کلی : 1,905
  • کدهای اختصاصی